Contact Us

Have a question? Please Let us know. We’ll promise to answer in less than 24 hours.

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01
Phone
01800.123.456
02
HELLO@YOURSITE.COM
03
Address
5th av new york 78254
usa
See map
~
Výhody profesionálních realitních fotografií

Fotím nemovitosti aby vám dobře vydělaly

Realitní fotografie, které prodávají

reálný příklad z praxe

Pojďme se spolu podívat, jak se pozitivně změnil vývoj prodeje konkrétního rodinného domu nedaleko Prahy. K zásadnímu zlepšení došlo poté, co v realitním inzerátu byly zveřejněny mé fotografie prodávané nemovitosti. Měl jsem možnost porovnat, jaký měly různě kvalitní fotografie vliv na návštěvnost konkrétního inzerátu nemovitosti, které fotil:
1) majitel domu (84 návštěv)
2) konkurenční realitní fotograf (70 návštěv)
3) Jakub Jirsák: prvnidojem.cz (168 návštěv)

V závorce jsou uvedeny průměrné denní návštěvy inzerátu.

1. pokus – fotografie od majitele

Prodej probíhal bez realitní kanceláře, pouze přes realitní server. Dům byl nejprve prezentován s fotografiemi od majitele. Za první tři týdny inzerát otevřelo 1770 uživatelů, což je v průměru 84 na den. Nejvyšší denní návštěvnost inzerátu byla 172 uživatelů, nejnižší 37. Čtyřikrát si majitel v tomto období zaplatil posunutí inzerátu na vyšší pozice. Za tyto tři týdny se ozvali dva zájemci o prohlídku domu, a to hned druhý den po zveřejnění inzerátu. Zbylé dny už nikdo prohlídku domu nepoptával.

2. pokus – fotografie od realitního fotografa

Prodávající začal být nervózní, že je inzerát neúspěšný a přemýšlel co změnit. Rozhodl se vylepšit inzerát profesionálními realitními fotografiemi. Našel si realitního fotografa, který běžně fotí pro významné české realitní kanceláře. Do tohoto focení investoval zhruba 5tis. Kč. Majitel si pochvaloval, jak rychle nové fotografie získal (do 48h od focení). Na inzerát s novými fotografiemi se podívalo během dvou týdnů 977 uživatelů, tj. v průměru 70 uživatelů za den. Nejvyšší denní návštěvnost inzerátu byla 91 uživatelů, nejnižší 39. Majitel zaplatil jedno posunutí inzerátu na vyšší pozice v tomto období. Neozval se žádný zájemce o prohlídku domu.
Návštěvnost inzerátu s fotografiemi od profesionála se o něco snížila. Mohlo to být tím, že majitel nechtěl investovat do posunutí inzerátu na vyšší pozice, protože věřil že nové realitní fotografie zájem o inzerát zvýší. Posunutí inzerátu zkusil jednou, ale zásadní změnu to nepřineslo.

3. pokus – fotografie od prvnidojem

Majitel začal být ještě o něco víc nervózní, že se prodej domu nedaří ani s fotografiemi od profesionála. Začal uvažovat o snížení ceny o 200tis. Kč. Naštěstí se dozvěděl o mém přístupu k focení realit a rozhodl se ještě před snížením ceny zkusit fotografie ode mě.
Během prvních tří týdnů navštívilo inzerát s fotografiemi ode mě 3507 uživatelů, což je v průměru 168 na den. Nejvyšší denní návštěvnost inzerátu byla 320 uživatelů, nejnižší 69. Čtyřikrát si majitel zaplatil posunutí inzerátu na vyšší pozice. V tomto sledovaném období se ozvalo pět zájemců o prohlídku domu a následně řada dalších. Nakonec majitel prodal nemovitost za původní nesníženou cenu. Sice vydal vyšší částku za fotografie ode mě, nemusel ale snižovat cenu nemovitosti, protože byl najednou o ní zájem. Ve výsledku tedy na tom značně vydělal.

Závěr

Fotografie od běžného realitního fotografa nepřinesly prodávajícímu žádný užitek. Běžný realitní fotograf totiž pouze pořídí fotografie, ale bez další přidané hodnoty. Nezajímá se totiž o prodej nemovitosti. Můj přístup je jiný. Mou snahou je pomoci vám s prodejem nemovitosti.
Neopakujte chybu ostatních a prodejte za víc. Zvyšte kvalitu prezentace své nemovitosti pomocí profesionálních realitních fotografií. Uvidíte, že i vám se tato rozumná investice vrátí.

Chci znát další výhody